Πως ένα τμήμα Δημοσίων Σχέσεων αυτοκτονεί μέσω social media

Posted: February 5, 2013 in Social Media
Tags: , ,
Ο βασικός κανόνας

Κάτι που οι περισσότερες επιχειρήσεις φαίνεται να ξεχνούν είναι ότι η σχέση που έχουν με το κοινό τους, μέσω των social media, είναι αμφίδρομη. Τα social media, ασφαλώς, μας δίνουν πρόσβαση σε ένα τεράστιο, εν δυνάμει κοινό, αλλά και την δυνατότητα να έρθουμε σε επικοινωνία και να συζητήσουμε με μελλοντικούς και παλιούς πελάτες.

Αυτό, όμως, που οι περισσότεροι αγνοούν, είτε ηθελημένα είτε όχι, είναι ‘ξεγυμνώνει’ την επιχείρηση προς τα έξω. Δεν μπορείς πλέον να κρυφτείς πίσω από απρόσωπες δηλώσεις και απλώς να αγνοείς τις επιθυμίες και τα παράπονα των followers, friends, κτλ.

Αν είναι κάτι που πρέπει να μην ξεχνάμε και να βάλουμε καλά στο μυαλό μας, είναι ότι στον κόσμο των social media, αλλά και γενικά του online marketing,  ο κόσμος είναι αυτός με την δύναμη. Εξόργισε τον, αγνόησε τον, πρόσβαλε τον, και οι συνέπειες δεν θα είναι καθόλου ωραίες.

Αλλά αρκετά με την εισαγωγή, διαβάστε το παρακάτω άρθρο/χρονικό για να δίνεται τις καταστροφικές συνέπειες των κακών χειρισμών των social media

Applebee’s Overnight Social Media Meltdown: A Photo Essay « R.L. Stollar, Journalist..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s